Saturday, January 15, 2011

:: mane BINI kau wey ::

ada this one pakcik...berkopiah bagai...masuk kedai....ingatkan nk beli kasut lelaki ke, autocare ke...or health care ke....
suprisely....cuba teka dia tanya pasal apa?
pasal BRA! kau gile! hahahahahha...ok fine! kau nk beli bra..maybe bini kau OKU kan...takley dtg sendiri....plih bra tu...tp the problem is....this lelaki sebuk duk tanya pasal BRA...secara spesificnya...amboi! kau ingat aku pg kursus ke bab2 bra...mmg kedai aku ni jual bra je...dh mcm kedal LA SENZA. hahahaha....sengal!
dia siap tanya....."bra mane yg rasa keras ek?"
pastu "ada tak bra yg butang dia kat depan?"next "ada tak bra yg satu set?"
tp nk size 32 (dalam hati aku...kecik plaks tetek bini kau, padan la dtg kedai aku, hahahaha)



pastu at last tak beli jgk....so motif? kau dtg kedai aku ni? nk tanya pasal bra? nk dpt info pasal bra? mcm umah kau takley nk google je...sakit btol ati aku.....
p/s: please la.....kalau nk puaskan nafsu kau...jgn la dtg nk tgk bra...skrg kan byk je benda yg kau bleh tgk....jgn malukan diri sendiri la

1 comment:

  1. haha! giler punya pak cik! tengok la saiz dia tanya babe! mesti x puas tuh! hahaha!

    ReplyDelete