Saturday, January 15, 2011

:: its me ::

hei...its me.. aimi azman. 
for those yg mmg kenal..kenal la kan...
yg tak kenal...my full name wan aimi wan azman.
im proudly kelantanese. hahahaha (LOL)
im massomer..uitm student campus melaka for three years. melaka cool. 

now im currently at my hometown, kota bharu.

sumpah! dh lama nk buat benda alah ni....what people call it? blog ea?
hahahaha....n i baru terhegeh-hegeh nk buat...
maybe dulu....sebuk sgt..tak pun masa diisi dgn 'berbual' dgn member2..
but now..im alone. so...sumpah need some place to men 'cur hat' (mencurah hati)
hahahaha

hope that this 'thing' will help me to release me....n can be a place that i tell anything that i really want to.

also hope that....blog ni...memberi sedikit sebanyak....inspiration...to those whom visit it.

see ya!

No comments:

Post a Comment